Generelle Vilkår og Betingelser
 

  1. Om LoveYourCaps
  • Virksomheden har sin bestyrelse i Finland. Virksomhedens postadresse er:
    • LoveYourCaps, Manamansalontie 3414, 88340 Manamansalo, Finland.
    • Virksomhedernes 2302260-8
    • Telefon nummer: + 358 465960038
  • Hvis du ønsker at komme i kontakt med os, så send en e-mail til info@loveyourcaps.dk med din sag og dine kontaktoplysninger.
  1. Bestilling
  • Når du har afsluttet din ordre, sendes en ordrebekræftelse til din e-mail-adresse. I bekræftelsen finder du alle oplysninger om produkter, pris, fakturering og leveringsadresse.
  • Hvis der er nogen fejl i ordrebekræftelsen, skal du straks kontakte os via e-mail til order@loveyourcaps.dk.
  1. Levering
  • Vores normale leveringstider er mellem 5-15 dage, men på grund af situationen i verden er leveringstiden 15-30 dage. OBS! Bestillinger, der er placeret i weekenderne, sendes ikke tidligere end mandagen efter.
  • Hvis der skulle opstå forsinkelser i levering (uden at vi meddeler dig længere leveringstider), bedes du kontakte os på e-mail-adresse: order@loveyourcaps.dk.
  • Du kan anmode om retur eller refusion inden for 30 dage efter leveringsdatoen, og du har ret til en refusion, hvis varen ikke kommer, skal du kontakte os inden for 30 dage efter den sidste beregnede leveringsdato.
  • Hvis dit produkt sidder fast i tolden, bedes du kontakte os order@loveyourcaps.dk
  1. Priser
  • Alle priser i butikken er angivet i DKK, og alle priser er inklusive 25% moms.
  • Vi forbeholder os ret til prisændringer forårsaget af leverandørprisændringer, fejltryk i prislisten samt fejl i priser på grund af forkerte oplysninger, og vi forbeholder os ret til at justere prisen.
  1. Returpolitik
  • Når du køber varer på hjemmesiden, har du som kunde en 30-dages angrerettighed, der gælder fra det tidspunkt, du har modtaget en vare, du har bestilt.
    5.1 Når du bruger din fortrydelsesret:
  • Du skal meddele, at du fortryder det. Beskeden skal sendes til os order@loveyourcaps.dk. I din meddelelse skal dit navn, adresse, e-mail-adresse, ordrenummer og de varer, som returneringen gælder, være tydelige og tydelige.
  • Du skal returnere produkterne til os straks og inden for 30 dage efter annulleringsmeddelelsen.
  • Du er ansvarlig for returforsendelse, levering og tilstand af produkterne ved retur, produkterne skal derfor sendes godt emballeret og i original emballage.
  • I refusionsbeløbet forbeholder vi os ret til at trække et beløb svarende til værdiforringelsen sammenlignet med den oprindelige værdi af produktet for brugt eller beskadiget produkt.

    5.2 Fortrydelsesretten gælder ikke for:
  • Produkter, der er forseglet (forseglet) af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager, og forseglingen (forseglet) er blevet brudt af dig.
  • Produkter, der har beskaffenheden af forseglet lyd- eller billedoptagelse, og hvor forseglingen er blevet brudt af dig.
  • Skræddersyet produkt, der er specielt skræddersyet til dig eller har et klart personligt præg på dine ønsker.
  • Tjenester, der er afsluttet, og hvor du udtrykkeligt har accepteret, at tjenesten startes uden fortrydelsesret.
  • Varer, der hurtigt kan forringes, f.eks. Mad.
  • Udsted antallet af aviser eller magasiner.

    For mere om den lovbestemte fortrydelsesret, se her.
  1. Klager
  • Vi inspicerer alle produkter, inden vi sender dem til dig. Hvis produktet stadig er beskadiget eller forsendes ukorrekt, når det ankommer, påtager vi os i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning at afhjælpe fejlen gratis.
  • Du skal altid kontakte os for godkendelse, før du returnerer en defekt vare.
  • Klagen skal sendes umiddelbart efter, at manglen er opdaget.

    6.1 Hvordan skal du klage?
  • Eventuelle fejl og mangler skal altid rapporteres til order@loveyourcaps.dk, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail-adresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.
  • Hvis vi ikke klarer at rette fejlen eller levere et lignende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi håndterer returforsendelse for godkendte klager.
  • Vi forbeholder os retten til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er i fejl i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. For klager følger vi retningslinjer fra det svenske offentlige klagenævn, se arn.se.
  1. Begrænsning af ansvar
  • Vi tager intet ansvar for indirekte skader, der måtte være resultatet af produktet.
  • Vi påtager os intet ansvar for forsinkelser / fejl på grund af forhold uden for selskabets afgørelse (Force Majeure). Disse omstændigheder kan for eksempel være arbejdskonflikt, brand, krig, regeringsbeslutninger, reduceret eller manglende levering fra leverandøren.
  • Derudover påtages intet ansvar for ændringer i produkter / produktegenskaber, der er ændret af den respektive leverandør og andre faktorer uden for vores kontrol.
  1. Produktinformation
  • Vi forbeholder os ret til eventuelle trykfejl på dette websted såvel som det endelige salg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne afspejler det nøjagtige udseende af produkterne, da en bestemt farveforskel kan forekomme afhængigt af skærmen, fotokvaliteten og opløsningen. Vi prøver altid vores bedste for at udsætte produkterne så nøjagtigt som muligt.
  1. Oplysninger om Cookies
  • I henhold til loven om elektronisk information skal besøgende på et websted til informationsformål modtage oplysninger om, at der bruges cookies. Oplysningerne i cookien kan bruges til at spore en brugers browsing. Cookie er en lille tekstfil, som det websted, du besøger, anmoder om at blive gemt på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Mere information findes på Posten og Telestyrelsens websted.
  1. Persondata
  • Ved at shoppe på LoveYourCaps accepterer du vores politik for databeskyttelse og vores behandling af dine personlige data. Vi beskytter dit personlige privatliv og indsamler ikke mere information end nødvendigt for at behandle din ordre. Vi vil aldrig sælge eller videregive dine oplysninger til tredjepart uden retsgrundlag.
  • LoveYourCaps er ansvarlig for behandlingen af personlige data, som du har givet os som kunde. Dine personlige oplysninger behandles af os for at kunne håndtere din ordre såvel som de lejligheder, hvor du har ønsket nyhedsbreve eller salgsfremmende tilbud – for at kunne tilpasse marketing til dine individuelle behov.
  • Nedenfor er et resume af, hvordan vi overholder databeskyttelsesforordningen (GDPR) gemmer og behandler dine data.
  • 10.1 Hvad er en personlig information?
    En personlig information er enhver information, der direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person.
  • 10.2 Hvilke oplysninger gemmer vi?
    For at kunne håndtere din ordre og besvare spørgsmål, der er relateret til din ordre (kundeservice), gemmer vi dit for- og efternavn, adresse, telefonnummer, e-mail-adresse, IP-adresse og købshistorik.
  • Dine oplysninger gemmes, så længe vi har et retligt grundlag for at behandle dine oplysninger, for eksempel for at opfylde aftalen mellem os eller for at overholde en juridisk forpligtelse i henhold til f.eks. Regnskabsloven.
  • 10.3 Retsgrundlag
  • I forbindelse med et køb behandles dine personlige oplysninger for at fuldføre aftalen med dig. Marketing, kampagner og lignende forsendelser udføres med dit samtykke.
  • 10.4 Hvilke oplysninger deles og til hvilket formål?
    10.4.1 Betaling Provider
  • Når du foretager køb, deles oplysninger med vores betalingsudbyder. Det, der gemmes, er fornavn, efternavn, adresse, e-mail-adresse og telefonnummer. Hvis du vælger at betale med faktura, gemmes personnummer også hos betalingsudbyderen. Oplysningerne gemmes for at gennemføre købet og for at beskytte parterne mod svig.
  • Betalingsudbydere (betalingstjenester), vi bruger, er: Klarna, Visa, Google Pay.
  • 10.4.2 Rederier
  • For at kunne levere dine ordrer og fuldføre vores aftale, skal vi dele specifikke oplysninger med rederiet. Hvad der deles med rederiet er fornavn, efternavn og adresseoplysninger til levering. E-mail-adresse og / eller mobilnummer kan også deles med rederiet til anmeldelse.
  • De rederier, vi samarbejder med, er:.
  • 10.4.3 Nyhedsbrev
  • Hvis du har valgt at abonnere på vores nyhedsbrev, deles dit fornavn, efternavn og e-mail-adresse med vores nyhedsbrevudbyder. Dette er for at holde dig opdateret med information og tilbud til markedsføringsformål.
  • Vi bruger Mailchimp til at sende nyhedsbreve.
  • 10.5 Retten til adgang
    Du har ret til at modtage uddrag af al tilgængelig information om dig hos os. Ekstrakter leveres elektronisk i et læsbart format.
  • 10.6 Ret til korrektion
    Du har ret til at bede os om at opdatere forkerte oplysninger eller supplere oplysninger, der er mangelfulde.
  • 10.7 Retten til at blive glemt
    Du kan til enhver tid anmode om sletning af de oplysninger, du har til hensigt. Der er få undtagelser fra retten til at slette, f.eks. Om det skal opretholdes for at vi kan opfylde en juridisk forpligtelse (f.eks. I henhold til regnskabsloven).
  • 10.8 Ansvarlig for databeskyttelse
    LoveYourCaps er ansvarlig for lagring og behandling af personlige data i webshoppen og sikrer, at reglerne følges.
  • 10.9 Sådan beskytter vi dine personlige oplysninger
  • Vi bruger industristandarder som SSL / TLS og envejs hash-algoritmer til at gemme, behandle og kommunikere følsomme oplysninger såsom personlige data og adgangskoder på en sikker måde.
  • Vi bruger en svensk platform, Quickbutik, som drives af Quickbutik AB med base i Helsingborg.
  1. Ændringer af de generelle vilkår og betingelser
  • Vi forbeholder os retten til til enhver tid at foretage ændringer i betingelserne. Ændringer i Betingelserne vil blive offentliggjort online på webstedet. De ændrede vilkår betragtes som accepterede i forbindelse med ordrer eller besøg på webstedet.
  1. Tvist og valg af lov
  • I tilfælde af at en tvist ikke kan løses i aftale med virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende dig til General Advertising Complaints Board, se arn.se. For beboere i et andet EU-land end Sverige kan klager indsendes online via Europa-Kommissionens tvistbilæggelsesplatform, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • I tilfælde af tvist følger vi beslutninger fra ARN eller det tilsvarende organ for tvistbilæggelse.
  • Tvister vedrørende fortolkning eller anvendelse af disse generelle vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lov og lov.
0
Scroll til toppen